
Nike Pegasus
781 פריטיםנעלי ריצה אמינות ונוחות שיוצרו לכולם.
- Nike
- Pegasus Trail 4 GORE-TEX
- "Pale Ivory & Sail"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Trail 4 GORE-TEX
- "Sail & Light Lemon Twist"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Trail 4 GORE-TEX
- "Hyper Pink & Burgundy Crush"
- ₪683,87
- Nike
- Air Zoom Pegasus 40
- "White & Pale Ivory"
- ₪406,03
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "White & Photo Blue"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature SE
- "Green Abyss & Fuchsia Dream"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus 40 SE
- "Baltic Blue & Hyper Pink"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40 SE
- "Pale Ivory & Rush Fuchsia"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus Turbo SE
- "White & Multi"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus 40
- "Eliud Kipchoge"
- ₪598,39
- Nike
- Pegasus 40 Premium
- "Green Strike"
- ₪598,39
- Nike
- React Pegasus Trail 4 SE
- "Pure Platinum & Baltic Blue"
- ₪598,39
- Nike
- Pegasus 40 Premium
- "Quadruple Swoosh"
- ₪598,39
- Nike
- Pegasus 40 Premium
- "Quadruple Swoosh"
- ₪598,39
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature SE
- "Green Abyss & Fuchsia Dream"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus 40 SE
- "Baltic Blue"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40 Premium
- "Quadruple Swoosh"
- ₪598,39
- Nike
- Air Zoom Pegasus 40
- "Coral Chalk"
- ₪406,03
- Nike
- Air Zoom Pegasus 40
- "Game Royal"
- ₪406,03
- Nike
- Air Zoom Pegasus 40
- "Black & White"
- ₪406,03
- Nike
- Pegasus 40
- "Racer Blue"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & White"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Guava Ice & Amber Brown"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Pearl Pink"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Deep Jungle"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "White & Metallic Silver"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & Anthracite"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & Speed Yellow"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & White"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "University Red"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Racer Blue"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Midnight Navy"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Coconut Milk & Volt"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "White & Obsidian"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & Anthracite"
- ₪555,64
- Nike
- Pegasus 40
- "Black & White"
- ₪555,64
- Nike
- Air Zoom Pegasus 39 Shield
- "Triple Black"
- ₪577,01
- Nike
- Pegasus Turbo
- "Sonic Yellow & Baltic Blue"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Pink Oxford"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Fuchsia Dream & Bright Crimson"
- ₪410,22
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "White & Sea Coral"
- ₪478,61
- Nike
- Pegasus Turbo
- "Black & Fireberry"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo
- "Black & Velvet Brown"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo
- "Black & White"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Black & Noise Aqua"
- ₪478,61
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Black & Peach Cream"
- ₪410,22
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Black & Sail"
- ₪683,87
- Nike
- Pegasus Turbo Next Nature
- "Bright Crimson & Hot Punch"
- ₪683,87
Pegasus
יש עובדה מעט ידועה על מייסד נייקי, ביל בוורמן: בשנות השישים המאוחרות, כשנייקי עדיין היה ידוע כסרט הכחול ספורט, הוא היה גורם מרכזי בפופולריות של ריצה בארצות הברית. בהשראת מאמן הריצה האגדי ארתור ליידיארד, הביא בורמן עידן חדש של אתלטים מזדמנים, אשר כולם נזקקו לזוג נעלי אימון טובות. כששנות השמונים הגיעו, הריצה שגשגה, והתשוקה לרץ אמין וזול הייתה גבוהה. זה היה הרגע המושלם להשיק את נייקי פגסוס.
מבנה הפגסוס תחת הנהגתו של מארק פארקר, מנהל הקונספטים, העיצובים וההנדסה של נייקי, תחת פיקוח תכנוני מצד יוצר חיל האוויר הראשון ברוס קילגור, בא לידי ביטוי בחידושים טכנולוגיים. זה היה הראשון מבין נעלי הריצה של נייקי שכלל אוויר דחוס. אף מטוס אימון לא הכיל בעבר יחידה אווירית שנבנתה במיוחד עבור עקב המטוס. זה נתן לו עקב בצורת טריז, לכן הפגסוס נקרא תחילה "מאמן הטריזים האוויריים". בהשראת ההקדמה האחרונה של טכנולוגיית אוויר על רוח גבית אוויר נייקי, אלמנט זה שולב עם קצף אווה משופר כדי לתת לו את היכולת לספוג השפעות העקב כמו לא רץ לפני. בנוסף לכך, היא יוצרה תוך שימוש בטכניקות משופרות של ייצור SLIP DURING באיכות גבוהה יותר אשר הביא לנעל גמישה יותר וקלה אשר הייתה מושלמת לריצה. לצד הטכנולוגיה החדשנית, היו גם חידושים ישנים יותר. סוליית הוופל המפורסמת של ביל בוורמן, לדוגמה, שהיתה קיימת כבר יותר מעשור באותה נקודה, הופיעה בגומי BRS 1000 כדי ליצור את צורת הטביעה. סוג זה של פשטות היה רעיון מפתח בייצור של פגסוס ואחד שעזר לשמור על המשקל שלו נמוך כמו רק 10 אונקיות. ביחד, האלמנטים האלה יצרו נעל ריצה נהדרת בכל הסיבוב.
כאשר מכונית נייק פגסוס יצאה מהארון בשנת 1983, היא אזרה תמונות של הסוס המיתי המכונף של המיתולוגיה היוונית אשר נקרא על שמה. נייקי רצתה להעביר תחושות של חופש יחד עם כל האיכות החשובה של ציפה באוויר, כמו גם מהירות ואמינות. הם גם כיוונו להפוך את הפגסוס לבר השגה ונגיש - נעל לכולם. אז התברר שזה נכון, שעד מהרה הפך לפופולרי בקרב רצים מזדמנים. אוהדים של העיצוב החלו להתייחס אליו בחיבה כיתד. ג'ואן בנואה סמואלסון שימשה כנעל אימון לרצים למרחקים ארוכים גם כן, והלכה ללבוש אותה בזמן שהיא התחרתה, ולבסוף זכתה בתחרות ריצת מרתון בתחרות פגסוס בשנת 2008.
עם הזמן, הפגסוס של נייקי השתנה באיטיות והתפתח. הדגם של שנת 1987 הכיל כמות כפולה של אוויר לעומת דגמים קודמים, וחברת נייקי הוסיפה לכותרת את המילה "אוויר", ובכך הדגישה את נוכחותה בעיצוב. בשנות ה-90, אוויר נראה נכנס לקו, אבל הפופולריות שלו החלה לרדת. לקראת סוף אותו עשור, קבוצה של מעצבי נייקי החליטה להתרוצץ יחד כדי לדבר על מכירות הנעליים המשתהות. תוך זמן קצר, הם הבינו שאף אחד מהם לא לבש פגסוס - משהו בבירור השתבש. הצוות החליט להפסיק את הפיתוח לעת עתה, אבל להציג אותו מחדש כאשר הם הרגישו שהם יכולים לעשות את הערכים הבסיסיים של צדק למופת. אוהדי פגסוס, קמעונאים נלהבים ורצים נלהבים נשרפו. הם רצו לדעת מתי נייקי תחזיר את המאמן האגדי.
הסתבר שהם לא היו צריכים לחכות זמן רב. החזרה הגדולה התרחשה בשנת 2000 עם אייר פגסוס 2000. עיצוב עדכני זה היה עבודתו של שון מקדואל, המעצב של ה-Nike Air Max Plus, טים סלינגסבי, מנהל מוצר ההנעלה לריצה, ומפתחת המוצר אמילי דניסון. מקדואל היה רץ נלהב, בעוד נייקי פגסוס הייתה חביבת הקהל שלו בשל ריפודו המאוזן. אז, הוא לקח את המאמן חזרה למה שהוא האמין שרצים רוצים: תפקודים תחילה, אסתטיקה שניה. זה מסביר למה הגרסה המשוחררת של שנת 2000 נטשה את הגלויה באוויר ולקחה את הפגסוס חזרה לשורשיו.
יחידת האוויר, שהריצה את אורך הנעל, שולבה לתוך המידסולה על מנת לחסוך במשקל, וקצף פיילון נוסף לריפוד משופר. המגרשים של בוורמן בוואפל חזרו אך גם חריצים גמישים ואזור אמצע-רגל מורחב שולבו בעיצוב. לבסוף, התוספות החדשות של זיעה ניקבו רשת 3D ופסים מחזירי אור 3M העלו את המעשיות שלה אפילו יותר.
מאז, הפגסוס המשיך לגדול בשיעור קומה, כאשר הוא משתחרר בעשרות חזרות, כל אחת עם עדכונים קטנים ושיפורים משלה. לאורך כל הזמן הזה, היא שמרה על המוניטין שלה כבעלת כושר גופני מאובטח, עובדה שחוזקה ב-2004 כשנייקי שחררה פגסוס ששירת את צורתה של כף הרגל הנשית. זמן לא רב לאחר מכן, בשנת 2006, הם גם הוציאו מודל שנוצר במיוחד עבור נשים.
החלטות כאלה הפכו את נייקי פגסוס לאהוב בקרב הרצים, אך האמינות שלה כנעל אימונים גם כן אומצה על ידי אתלטים סופרסטארים כמו אלוד קיפצ'וגה, זוכה מרתון ניו יורק ג'פרי קמוורור. ב-2012, הם הוסיפו את טכנולוגית הזום אייר ל-Nike Air Pegasus+ 29, מה שנתן לה נוחות מדהימה של ריפוד תוך כדי שהיא הופכת אותה לאפילו יותר קלה, מגיבה ויציבה. לאחר מכן, בשנת 2014, נייקי הביאה את מדליסט הזהב האולימפי מו פארה לעבוד כיועץ בעיצוב של פגסוס 31, מהלך שהבטיח כי הוא ממשיך להתפתח בקנה אחד עם הקהילה הריצה שהוא נבנה עבור.
לאורך עשרות שנות ההיסטוריה שלה, ה"נייקי פגסוס" עשה אלפי קילומטרים על אלפי מטרים של רגלי רצים, כשהוא תומך בהם במהלך השיאים והמורדות של הספורט לאורך הדרך. היא השתנתה והתפתחה, והפכה לאחת מנעלי הריצה הפופולריות והנמכרות ביותר בכל הזמנים. עם זאת, האתוס הבסיסי של הצללית המקורית מעולם לא נשכח. הפגסוס היה ותמיד יהיה רץ לכולם.