
Nike Huarache
651 פריטיםנעל ספורט בהשראת מגף סקי מים שהפך לעיצוב אהוב.
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- ₪363,29
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- ₪470,15
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Triple Black"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache
- "Iron Grey"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Iridescent"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache
- "Flat Pewter"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cargo Khaki"
- ₪598,39
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Summit White"
- ₪598,39
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Medium Ash"
- ₪598,39
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Anthracite"
- ₪598,39
- Nike
- Air Huarache
- "Infrared"
- ₪555,64
- Nike
- Air Huarache
- "Light Bone & Gorge Green"
- ₪294,81
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Pink Oxford"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Medium Olive"
- ₪555,64
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Jade Ice"
- ₪444,42
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Coconut Milk"
- ₪555,64
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Photon Dust"
- ₪555,64
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Sanddrift"
- ₪388,85
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Black & White"
- ₪555,64
- Nike
- Air Huarache
- "Dark Obsidian"
- ₪555,64

- Nike
- Air Huarache
- "Triple White"
- ₪555,64

- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- ₪555,64

- Nike
- Huarache SE
- "Prism Pink"
- ₪307,63
- Nike
- Huarache Run
- "Dark Obsidian"
- ₪363,29
- Nike
- Huarache Run
- "Dark Obsidian"
- ₪470,15
- Nike
- Huarache Run
- "Jade Ice"
- ₪470,15
- Nike
- Huarache Run
- "Sail & Coral Chalk"
- ₪329,01
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Pure Platinum"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Sea Glass & Lime Blast"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Anthracite"
- Nike
- Huarache Run
- "Iron Grey & Volt"
- Nike
- Air Huarache
- "Dark Olive"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Volt"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Hemp"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Metallic Silver"
- Nike
- Air Huarache
- "Light Bone & Sail"
- Nike
- Air Huarache
- "Sunrise"

- Nike
- Air Huarache
- "Black & Safety Orange"

- Nike
- Air Huarache
- "Particle Grey & Celestine Blue"

- Nike
- Air Huarache
- "Sail & Wheatgrass"

- Nike
- Air Huarache
- "White & Volt"

- Nike
- Air Huarache
- "Black & Game Royal"
- Nike
- Air Huarache
- "Light Soft Pink"

- Nike
- Air Huarache
- "Dark Grey & Black"

- Nike
- Huarache Run
- "Black & Grey Fog"

- Nike
- Huarache Run
- "White & Volt"

- Nike
- Air Huarache
- "Floral"

- Nike
- Air Huarache
- "Green Snake"
Air Huarache
יום אחד, במהלך טיול סקי מים, מעצב הטינקר הטפילד מנייקי התרשם מאיך שהניאופרן של מגפי הסקי שלו תמך בהם ונעזר ברגליו. בהיותו איש חזון, הטפילד רצה באופן טבעי להתנסות עם החומר כדי לראות אם הוא יכול לשלב אותו בנעל נייקי. הקונספט החושב קדימה יצר את אחד העיצובים פורצי הדרך של המותג, הנייקי הוארש.
נעלי הספורט הלא קונבנציונליות של הטפילד היו הרצה ראשונה ששלבה את הניאופרן באמצעות טכנולוגיית Dynamic Fit ששילבה בין החומר הגמיש הזה מבפנים עם דיור חיצוני תרמופלסטי המעניק לו מבנה. מאחור, דלפק העקב הוסר, עם תמיכה מסופקת על ידי רצועת גומי מהודקת מאחורי אכילס. תכונה חדשנית זו גרמה לו להיראות מעט כמו סנדל והיא הסיבה שהוא קיבל את השם “Huarache” על שם חתיכה מסורתית של הנעלה מקסיקנית. כשהוא ראה את הסקיצות המוקדמות של הטפילד, סנדי בודקר, המנהל של נייקי של פיתוח מוצר, אמר שזה היה "מתגנב של האלים" - הסבה זוהרת אבל גם התייחסות למראה הסנדל שלה, שמזכיר את הנעליים שנלבשו על ידי אלים יווניים מיתיים כמו זאוס.
בשלב הבא, אב טיפוס היה מזויף. יחד עם השלד החיצוני התרמופלסטי, התפאר הואראץ' בשורה של מאפיינים שתרמו להגברת הנוחות שלו, כמו גם את הביצועים שלו כאצן. סוקלינר קצף בעל זיכרון צורם משולב עם קצף פיליפ ועם אוויר יחיד כדי להפוך אותו רך ונעים, בעוד שורות כפולות של מצחצח שיניים אפשרו ללובש להתאים אישית את השזירה להעדפותיהם. הם גם הפחיתו את המיתוג - רעיון שהיה רדיקלי למדי באותו הזמן. עם זאת, הטפילד היה משוכנע כי המיזוג של הנעלה מקסיקנית פונקציונלית עם חיבוקי רגליים ניאופרן הביא ליצירת נעל ייחודית כל כך שרק נייקי יכלה לייצר אותה. כולם היו יודעים שזה עיצוב של נייקי, אז הלוגו של המותג היה יכול להישאר בחוץ. במקום זאת, הוארש קיבל טלאי ייחודי משלו, אשר הושם על הלשון, בעוד מיתוג נייק נשאר על סוליה ורצועת העקב. מהלך זה שיקף אתוס מינימליסטי שניקה ניסתה להציג בנעלי הספורט החדשות שלה. Huarache בהחלט גילם זו, שכן השימוש של המעצבים ברכיבים חיוניים בלבד, הוריד את משקלו לכדי 9.5 אונקיות בקירוב, מה שהפך אותו רץ הקל ביותר אי-פעם, ואחד מהם היה שיא טכנולוגיית הביצועים.
בשלב זה, הכל נראה כל כך חיובי עבור Huarache אוויר נייקי. זה היה עד שהדגימות הוצגו למנהלי חנויות. למורת רוחה של נייקי, לא ניתנו מספיק הזמנות על מנת להצדיק את ייצורו, והצללית כמעט משומרת. אלמלא מנהל מוצר נועז במיוחד בשם טום הארטגה שהזמין 5,000 מטבעות זהב למרות שלא היה לו את הסימן המתאים, ייתכן שהנעל לא ראתה אור יום. הארטגה נסע למרתון ניו יורק, המקום המושלם להציג לרץ חדש. שלושה ימים לאחר מכן, כולם נמכרו. בחודש הראשון הוגשה המועמדות על ידי מנהלת החנות 500,000 זוגות.
עם שחרורה ב-1991, לא רק שההאנאש של נייקי נראה שונה לחלוטין ונעלי הריצה האחרות של שנות ה-90 המוקדמות, אלא גם הניאופרן הפנימי שלו התכוונן לצורת הרגל של כל אחת מהלובשות. זה נתן לו גרב כמו שהיה כל כך ייחודי המותג השיק אותו עם הסלוגן “האם חיבקת את הרגל שלך היום?”, נותן את ההצעה של תמיכה, חום ונוחות. זו הייתה שורה איקונית שזכתה לפרסום בינלאומי לאחר התרחשות בה היה מעורב הספורטאי דרק רדמונד במהלך אולימפיאדת ברצלונה ב-1992. לאחר שפצע את רגלו בחצי גמר ה-400 מטר, הוא היה נחוש לסיים את המרוץ. כשראה את בנו נאבק, אביו של רדמונד עלה על המסלול כדי לעזור לו. הוא במקרה לבש כובע נייק ממותג וחולצת טריקו מודפסת עם הסלוגן Huarache בטקסט גדול, והציג אותו בטעות לקהל ענק וגלובלי, כשהוא תומך בבנו על קו הסיום ברגע מרגש באמת.
אתלט אחר, זוכה מדליית הזהב והאצן האולימפית מייקל ג'ונסון, העניק לנעל תמיכה רשמית יותר והופיע בסרטון פרסומת מפורסם ב-1992 בו זכה הוארך להכרה רחבה הרבה יותר. בעוד שהמקור הופיע בשלושה צבעים נוצצים - Scream Green, Purple Punch ו-Game Royal - שנעשה בהם שימוש בגרסאות מאוחרות יותר, המספר העצום של גרסאות שונות של העיצוב שהופיעו במהלך העשורים מראים עד כמה הוא משפיע. במהלך השנים היא עובדה מחדש למאמן צולב ולמגף פוטבול, אבל אחת האבולוציות המוכרות ביותר של יומקש המהפכני כללה את המעבר שלה למגרש הכדורסל.
כדי להשיג את ההסחה הספורטיבית הזו, טינקר הטפילד החל על ידי שינוי תצורת הואראצ'ה (Huarache), המתאימה יותר למגרש באמצעות הוספת תמיכה בקרסול גבוה יותר וסוליה פנימית עמוקה יותר. בעזרתו של המעצב הצעיר אריק אבאר, פיתחה והוואראש את טיסת ה-Nike Air הספציפית לכדורסל, ושוחררה ב-1992. ההצלחה שלה תוגברה מיד על ידי התמיכה של תחושות מכללת מישיגן "Fab חמש". ככל ששחקנים רבים נוספים מ-NBA אימצו את המודל, כך גדלה הפופולריות שלו. עם זאת, היה זה קובי בראיינט אשר באמת מיצב את עיצובו כאייקון. בתחילת שנות ה-2000, הוא ענד עוגיית יונאש ייחודית בצבעי הלייקרס של צהוב וסגול, שגרמו למעריצים להיות מלאי התרגשות. הרבגוניות של בראיינט נתנה ל-Avar השראה ליצור גרסה נוספת של Huarache שיתחיל והפך למאמן כדורסל מועדף לאורך כל שנות התשעים - ההורץ' Air Zoom של נייקי.
הגויאשה של נייקי היא נעל נועזת. זה היה ב-1991, וזה עדיין כך היום. היא קיבלה השראה ממגף סקי מים, שהולחן על ידי סנדי בודקר, ומנהלי החנויות התעלמו ממנו ומייקל ג'ונסון. סגנון המשחק התפתח ממגרשי כדורסל ונלבש על ידי שחקנים מפורסמים. בסופו של דבר, זה הפך לפריט אופנה אהוב. זה נעל ספורט שכמעט נגנזה לפני שהציבור אפילו ראה אותה. מאז התגברות על הקושי הראשוני, עם זאת, הואראצ'ה המצוינת המשיכה לשגשג.